onsdag 26 september 2012

Motivation

Vem är då denna kvinna på bilden?


Ja, den som...
  • ... alltid varit vid min sida, både i vått och torrt. Som jag rentav fått agera "far" till redan i ung ålder då det inte fanns någon hemma som t ex dukade fram mat på bordet.
  • ... jag fick chansen att coacha till ett VM (!!) GULD 2006 i Odense, Danmark.
  • ... alltid gått sin egna väg och kämpat på oavsett vad övriga tycker/tänker.
  • ... kort och gott gör livet värt att leva!

Med andra ord en sann inspirations- och motivationskälla i mitt liv som gör att jag vissa dagar orkar kämpa lite extra!

Personen jag pratar om är alltså min käre syster, som inte bara är min syster utan vi huserar på samma gym och där ser man direkt att vi är släkt. Att ha oss två i en och samma träningslokal kan vara en riktigt farlig kombination med andra ord, för här har vi två som inte viker en tum!

Hoppas vi får många fler roliga, jobbiga, tuffa, lärorika och nya äventyr på meritlistan innan vi skiljs åt!

Hennes liv kan ni för övrigt följa/läsa om här!

1 kommentar: