söndag 23 september 2012

Vilodag...

... i all ära, men har fått en hel del vettigt gjort trots att min kcalförbränning varit i det närmaste obefintlig!



Fortgjort Yoga kraft 
Tid: 25 min 
Förbränning: 143 kcal 

Fortgjort Avspänning
Tid: 25 min 
Intensitet: Låg 
Förbränning: 107 kcal

Älskar dessa pass, gick ut med en vilopuls från gymmet på fin-fina 32 bpm!

Sen har jag lagat en hel del mat som ska ätas bland annat i kommande vecka!




Inte nog med det så har jag även varit ute i garaget i skogen och meckat loss fram- & bakhjul på min motocross. För den är nämligen i behov av nytt gummi så ska lämnas in under veckan för ny skosulor! Japp, där fick ni ännu en ledtråd till vad jag kan tänkas pyssla med när jag INTE lyfter skrot!

Slackar på en kraftledningsgata på min KX 250 -08!


Hoppas ni haft en trevlig söndag, nu ska jag fortsätta mitt relaxande aka filmmarathon!

2 kommentarer:

  1. Tyckte det passade temat bra, speciellt då jag har sjukt svårt att sitta still :-P

    Slackingen på crossen var dock välbehövlig för var HELT slut!

    SvaraRadera