fredag 28 september 2012

Vilodag

Från fysiskt arbete åtminstone? Nja, den planen sket sig rejält då chefen efter lunch kom med denna fråga...

"Du som gillar att gymma, kan du hjälpa mig med en sak!?"
- Ja visst kan jag det!
"Så bra, för vi har en pall med 25kg salttabletter som måste bäras en trappa ner"
(har mer eller mindre sprungit in i den x antal ggr, så visste mkt väl vad det var för nåt)
- Kan man säga nej? Nej inte fan kan man det...

44x25kg fick bäras en trappa ner (50st steg tur och retur per säck), tog mig 20 minuter så var ganska slut efter det! Men många fina marklyft blev det på slutet ;)

Vilodag sa vi?

Väl hemma bar det av mot Willys för en lite nätt shopping, så nu behöver jag inte hör ekot i varken kyl eller frysen!

En utopi vore ju att detta skulle räcka en hel månad, men tyvärr är det inte så utan blir att stödköpa lite kvarg och fil/yoghurt och smått och gott om 1-2 veckor!






Kanske läge för en tävling här? Den gissar rätt/närmast vad notan på denna shopping får en sneakpeak på min komma "deff-film" jag håller på att redigerar ihop! ;)

En ledtråd kan ni få, bara för att jag är på bra humör!


Tävlingen avslutas söndag kl 23.59 och vinnaren utses på måndag när jag vaknat!

5 kommentarer:

  1. Gissar på att du gett 2449:- för maten:)På Willys har dom billiga omega3 kapslar oxå...

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, men 60kr för 100st 1g's-kapslar känns överkomligt när jag ändå beställer från gymvaruhuset i andra ärenden :)

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Här har vi vinnaren, frågan är bara hur jag ska komma i kontakt med dig då du var VÄLDIGT anonym ;)

      Skicka ett mail till quattrojimmy@gmail.com eller hojta till här!

      Radera