söndag 30 september 2012

Feelgood-sunday?

Efter ett avslutat yogapass bar det av hemåt för att ladda batterierna innan en roadtrip med min käre Syster gick av stapeln. Sikte var på Linköping och köpcentrumet där IKEA är beläget!

Ett av målen med resan var att hon hade fria händer och mitt visakort i sin "ägo" och skulle hitta minst en outfit som jag kan visa mig i när jag inte jobbar, äter, sover eller gymmer (min vardag så att säga). 

Inte helt otippat så utnyttjade hon denna chans till fullo och tog en stil som jag aldrig i min vildaste fantasi skulle fundera över att prova om jag varit på affären själv, vilket resulterade i dessa två "outfits".



Får erkänna att jag faktiskt är nöjd, så syrran... BRA JOBBAT! *tumme upp*

Roadtripen slutade dock inte på ikanoköpcentrumet utan precis dörr-i-dörr ligger IKEA och väl där så spårade det ur precis lagom mycket. Jag lyckades hålla mig i skinnet något bättre än min käre syster som nöjt hittade bland annat en tv-bänk trots att hon inte skulle ha mer än "ett par småsaker"...


Vi hann även med ett besök till Burgerking, där jag fick mig rejält med kött. Sen ett snabbesök på Media Markt och Elgiganten, då jag är i jakt efter en hårddisk till datorn men lyckan blev kortvarig och har nu beställt en via nätet istället! :)

Nedan har ni mina fynd på IKEA, nästan bara bra-ha-saker? Fyllde bland annat på med lite glas, då folk har en tendens att ha sönder dessa när jag har förfester. Sen mitt bästa köp, en TALLRIK jag kan äta mat ifrån utan att behöva använda uppläggningsfat, jippie!


Kvällen avslutades med matlagning så jag slipper fundera över det i veckan, samt lite god "mat" i soffan framför TVn!



Nu blir det en sväng på spikmattan och mer TV-tittande innan jag ska försöka mig på att börja räkna får, men god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar