måndag 24 september 2012

Veckoplanering

Är något jag borde göra oftare, för kan vara skönt att få vissa saker på pränt och då kunna släppa det stressmomentet! Här är ett försök...

Vecka 39


Allmänna inköp, m.m...

  • Lämna mx-hjul till motorhuset (Måndag)
    • Hämta (onsdag/fredag?)
    • Montera, tvätta hoj & byta plast (helgen?)
  • Beställa bcaa, malto, koffein & omega 3 från GV (Måndag)
  • Köpa kvarg & grönsaker på Lidl! (URGENT = måndag?)
  • Boka tvätttid till lördag?
  • Storhandla i helgen!?
  • Köpa kläder till nästa helg? = åka till norrpan! (söndag?)

Träna?

  • Måndag: Fortgjort Pilates, Pulsgång & Funktionell träning
  • Tisdag: Marklyft + cykel etapp 1+2
  • Onsdag: Vilodag eller Fortgjort Box mix??
  • Torsdag: Bänkpress & 2xYoga
  • Fredag: Vilodag
  • Lördag: 2xFortgjort alt. Frontböj
  • Söndag: 2xYoga alt. Frontböj
  • Boka Fortgjort-pass för nästa vecka!!

Äta?

  • Måndag: Kycklingfajitas
  • Tisdag: Kyckling & ris
  • Onsdag: Chili con carne
  • Torsdag: "BLT" leangains-style?
  • Fredag: O'learys/OTs eller frittata i mitt kök?
  • Lördag: Pizza, tacos? BAKA + matlådor!
  • Söndag: Middag hos farsgubben?

Note to self: DU ÄR BÄST!

2 kommentarer:

  1. Veckoplanering rockar fett! Sen att den sällan håller hela vägen är en annan sak. ;) Man kan ju skifta mellan dagarna lite eftersom.

    Men för egen del gillar jag o inte behöva fundera över maten när jag kommer hem. Jag har handlat så jag har allt hemma. Bara o dra igång spisen. Samma med träningen. Framför allt barnveckorna. Jag måste leta upp o peta in träningen i luckorna mellan jobb och hämtningar från dagis/fritids.

    Kör hårt! Du är verkligen skitduktig!! :) Kram

    SvaraRadera
  2. För mig något nytt, men behöver lite stolpar att stödja mig emot. För som sagt, en utopi att tro att det skulle bli som man tänkt sig och bara stuva om sen när krisar! :P

    Livet blir ju så mycket enklare när man slipper tänka på allt precis helatiden. Och du som dessutom har barn har ju ännu mindre tid till övers, så förstår att du har det LITE snärjigt ibland!

    Men... kan man så vill man?

    Tusen tack, ur not bad ur self!

    SvaraRadera