fredag 15 februari 2013

Dagens kost

Igår bestämde jag mig för att återgå till en mer "normal" kosthållning rent näringstajmingmässigt så bröt fastan runt 16-tiden trots att jag tränade mellan kl. 12.00 och 13.00!





HELT hemmagjord pizza med egen pizzasallad.


Bio-snack bestod av 250g glukosbaserad godis, så var rentav lite opti även om godis åts 5h efter träningspasset :P




Igår (detta inlägg är efter efterkonstruktion) var jag på sponken och uppenbarligen drack jag mer än jag behövde för är i vanlig ordning totalt blankt efter kl 01-ish... 

Luktar pizza och vaniljvassle hemma och är tomt i kylen så fyllekäk har tydligen bestått av det som var kvar av pizzan jag gjorde tidigare på kvällen, en burk philadelphiaost med x brödskivor, ett paket glass med nån typ av proteinpulversås. Så ska jag gissa siffror så ser det ut så här om jag registrerar det jag minns att jag drack igår och det jag bevisligen ätit...

Totalt:
5705 kcal
350g protein
505g kolhydrater
130g fett
150g alkohol

Edit: *råkade mata in lite väl mycket protein*

Kommentar:
Blev ju nästan tillbaka till periodisk fasta om man bortser från drickandet av alkohol och fyllekäket som tydligen bestod av "allt" jag hade hemma i kylskåpet/frysen...

Ps. Har lärt mig något och det är att jag aldrig ska dricka inom min kcalbudget utan äter alltid "som vanligt" och låter drickande stå separat, men blev ju inte riktigt planerad ätning igår så spårade ju ur lite sådär lagom mycket men skönt att jag åt 2ggr mer protein än jag ska så inte bara dålig överätning!? :-D Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar