måndag 4 februari 2013

Dagens kost


kl. 16.40: 4 riskakor, 20g flytande honung + 600 mg koffein..
kl. 16.55: 10g bcaa + 5g kreatin.

90 min @ gymmet: Sippade på 50g malto under hela passet

kl. 18:25: 10g bcaa + 20g malto.


kl. 19.20: Hamburgare smaksatt med tabasco och Worchestershiresås, Ugnsrostat Spotted Pig-bröd, cheddarost, coleslaw, Hickory BBQ-sås och kylskåprsrensing på grönsaker + 2500 UI D-Vitamin.


kl. 20.45: Mannagrynsgröt med hackade röda äpplen, kvarg med vassleprotein + äpple & mitt livs första rawfood (?) bakverk!

Totalt:
3303 kcal
184g protein
444g kolhydrater
80g fett

Kommentar: 
Ätfönstret blev alltså mellan kl.16.40-21.00-ish.

Temat just nu är kylskåp och frysrensning innan jag åker utomlands så då fick jag offra mig att äta burgare även idag då jag hade lite färs kvar i kylskåpet ;)

Har även varit så pass vågad att jag gjort ett bakverk ikväll som jag trodde skulle smaka koskit, men smeten var nästan farligt god och de färdiga kakorna åt jag upp utan att spy så ska nog göra slut på färskvarorna imorrn iform av en bigass form och frysa in det som jag inte orkar äta upp!

Om dom smakar lika bra imorrn så åker nog ett recept upp här, även fast det inte är jag som "uppfunnit" detta (har mer eller mindre kopierat ett recept).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar