onsdag 20 februari 2013

Önskeinlägg: Vad vill ni läsare att jag skriver om?


Har börjat få lite idétorka när det kommer till vettiga saker att skriva om, så vänder mig till er läsare där ni inte behöver ha några hämningar, utan önska på så ska vi se om jag kan uppfylla era önskingar!

Tidigare önskeinlägg hittar ni här och andra vettiga (?) artiklar jag skrivit hittar ni här. Vill ni att jag ska skriva ett nytt recept så föreslå då en maträtt som ej finns här eller kanske ett nytt smaktest? Ja ta då ett som ej finns här!

Annars är the sky the limit, så lämna gärna en kommentar här!


4 kommentarer:

  1. Läser främst din blogg för leangainskonceptet och främst förslagen på måltider och recept :) Bra blogg, Keep it up!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så du litar alltså på att jag kommer tillgodose dina "behov" utan några egna önskningar? ;)

      Tusen tack and I will do my best!

      Radera
  2. Berätta lite om dina tips och tricks, t.ex. använder du dig av program på telefonen för att räkna macros, bra excelfiler, logg-verktyg etc

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanonbra önskan och denna kommer uppfyllas, var så säker! :)

      Radera