tisdag 26 februari 2013

Nya löparskor? - CHECK!

I lördags var jag och provade ut ett par "skräddarsydda" löparskor, som ni kanske läst om här?


Jag valde dock att inte köpa dom där, då det helt enkelt inte var värt dom extra hundralapparna när jag lika gärna kunde köpa dessa på nätet. Självfallet fanns inte den färgen jag hade provat ut på billigaste sidan så valde då att köpa mina Asics GT-2000 hos RunForest och döm om min förvåning vilken snabb leverans!

Beställde skorna igår (måndag) kl 13.19 och kunde idag kl 13.11 se att dom fanns på mitt utlämningställe, snabb leverans? Svar ja!



Jag är alltså numera ägare av dessa skor och dom sitter verkligen som en dröm och kan knappt vänta på att det ska bli lördag så jag kan få inviga dom!

Hoppas på många snabba och långa löprundor i vår och i sommar!

4 kommentarer:

  1. Är väldigt nöjd med mina Asics GT 2150. Enda kruxet är att jag får skoskav vid promenader - även vid kortare distanser som 2 km. Fungerar dock ypperligt när jag springer och inga problem med skoskav då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstnämda låter ju riktigt bra och ang skoskavet så hade jag nog faktiskt tänkt försöka låta dessa skor vara enbart löparskor för har 3-4 par andra jag kan slita på när jag tar promenader :P

      Ska bli kul att se om dom är lika sköna som dom kändes den korta stunden på löpbandet när jag provade ut dom :)

      Radera
  2. Att greppa vätsκeniѵån kommеr också att mildra dig gå
    ner і massa, ifall du innehа dilemma med ԁеt.


    Herе іs my ωeb sіte: Svullna Ben

    SvaraRadera