fredag 22 februari 2013

Dagens kost


Klassiska survivalkitet när jag ska träna!



Middag blev en egen skruvad tolkning på enchiladas med nötfärs, som var lite halvoptimerat som efterträningskäk åt mig och min "middagsdejt". Blev så gott att jag utan tvekan kommer göra om detta och eftersom middagsgästen tyckte det var minst (?) lika gott och åt upp hälften så...


Avslutade jag som planerat med en lite onödigt mättande grötskål. Grunden är mannagrynsgröt (på 1L mellanmjölk) som är smaksatt med en rejäl dos kanel, kardemumma & vanlijarom toppat med hackat äpple och jordgubbskvarg!

Totalt:
3185 kcal
189g protein
446g kolhydrater
64g fett

Kommentar:
Ätfönster blev mellan kl 16.20 och 21.00-ish.

Lite lägre fett än jag hade tänkt mig, men i övrigt bra käk för att vara en fredag med buffé hemma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar