söndag 26 maj 2013

Dagens kost

2x10g bcaa före/efter löpningen!


Söndagsmiddag blev Snabbmakaroner & delikatesskötbullar (ja halvfabrikat) + ketchup & grönsaker! (haha, grymmaste morsdagskäket ever?)

Morsdagfika hos farmor & farfar där jag faktiskt inte åt mer än två små bitar vetelängd/bulle trots att det var uppdukat massor med bullar, vetelängder och en tårta! Utan avnjöt mitt "survivalkit" iform av kvarg & en bit proteinsockerkaka!


Kvällsfika: Kvarg & proteingröt på rågflingor och ägg m.m + 1 kopp te.

Mellan tummen och fekfingret borde jag ätitit....

Totalt:
2141 kcal
209g protein
197g kolhydrater
51g fett

Kommentar:
Detta är årets lägsta kcalintag sett över ett dygn, trots att jag hade kunnat äta flera tusen kcal i överskott...

Känns som gårdagens övertrassering av fett gjorde sitt på hungern för var faktiskt inte speciellt sugen även om det lilla jag provade av fikat gav mersmak deluxe!

Räknar man inte bcaa som fastebrytare så åt jag mat mellan kl 16-21.30 så höll mig ganska bra inom mitt normala ätfönster efter att igår ha ätit helt annat än hur jag är van!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar