fredag 17 maj 2013

Pizzatime!

Idag är det om ni missat det fredag, vilket eller mindre har blivit dagen då det vaknas ett tungt gympass följt av god mat!


Tanken har varit att jag ska beta av min "maträtter jag vill äta innan jag dör"-listan, men ibland vill inte middagssällskapet nödvändigtvis äta det jag vill prova och ibland är fantasin som bortblås och idéetorkan är ett faktum!



Då gör man som att man plockar fram ett trumfkort som är pizza, vilket troligen är min favoriträtt (en av maträtterna jag åt mig redig tjock på!). Som ni ser på bilder har det blivit ett par pizzor senaste månader...


Jag har dock ett riktigt trumfkort som är riktigt svårslaget och det är min sk tacopizza, vilket är något jag ätit minst två gånger senaste halvåret!



Ikväll är det dags för en rejäl modifikation av denna och det blir två delar italienskt och en del mexicans och tror detta kommer resultera i en svårslagen pizza?


Men, före fredagsmyset är det dock alltså fredagsfys på schemat!


Hoppas ni får en trevlig fredag!

Ps. Fastnar ni på en pizzeria ikväll pga att ni nu läst detta skyll inte på mig!? *evilgrin* Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar