måndag 27 maj 2013

Planering!

Något som för 8-10 månader kändes främmande, omständigt och onödigt är sen länge något som faller sig HELT naturligt för mig...


Det handlar alltså om att i förväg veta på ett ungefär hur kommande vecka kommer se ut, både gällande mat i mängd och maträtter jag ska äta och träningen jag ska utföra!


Kostmässigt så har helgens matlagning gjort att jag jag mer eller mindre ej behöver spendera allt för mycket tid i köket mer än kocka lite potatis, ris eller låta ugnen göra jobbet!









Träningsmässigt har jag redan sen deffvecka ett fast schema jag följer och för er nya läsare hittar ni det här

Förra veckan busade jag till det lite och körde några gruppass på torsdagen men känns nu som att all icke styrketräningsbaserad träning blir iform av löpning men får se hur det känns!






Då kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar