söndag 19 maj 2013

Det är nära nu?

Varje vecka har jag tänkt "jag vet att jag ligger på kcalunderskott men siffrorna på vågen stämmer ej överens med mina beräkningar"...


Så händer detta, jag vaknar upp mest troligt väldigt torr och ser årslägsta på vågen!?


Ja, livet under deff är sannerligen en lärorik resa som är allt annat än en "walk in the park".

Hade nästan bestämt mig för att sänka kcalintaget sett över snitt per dygn med start nästa vecka men nu fick jag beslutsångest, för jag vill INTE deffa för fort... (vilket då innebär förlust av onödigt mycket fettfri massa)

2 kommentarer:

  1. Det där vattnet jäklas ofta med en, det kan förstöra en hel deff när motivationen sviker. Skönt för dig att vattnet släppte och du får bekräftat att din deff fungerar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu lider jag som tur är inte av motivationsbrist och har ett rågat mått med tålamod, men ibland har man svårt att INTE stirra sig blind på vågen...

      Men är glad att jag lärt mig av mina misstag, för visar än en gång att jag INTE måste göra en radikal säkning av mitt kcalintag, utan att det möjligen rör sig om smärre justeringar :)

      Vätsketappet kommer dock bara vara temporärt, är troligen uppe på 86kg redan imorrn!

      Radera