fredag 3 maj 2013

Ny utmaning i köket!

Har varit svårt att undgå en "trend" som gått i vågor på kolozzeums träningsforum gällande ett livsmedel som tycks gå att både baka, mosa, fritera, ugnsbaka och mickra med framgångsrika resultat...


Nu har jag mig veterligen faktiskt aldrig ätit denna råvara, som ska föreställa en sötpotatis. 


För att göra det ännu mera intressant så kommer jag ikväll bjuda en middagsgäst på denna måltid med detta som "huvudingrediens" och har alltså ingen chans att eventuellt komma på en nödlösning då jag inte har någon backuplösning hemma, utan här gäller det att lyckas på första försöket!


Wish me luck!

5 kommentarer:

  1. Älskar sötpotatis. Du kan inte misslyckas mvh Blink

    SvaraRadera
  2. Äääälskar sötpotatisen! Det är sååå gott och tja, som Blink skriver, du kan inte misslyckas :D
    Sv: Åh, jag tyckte att den var bra, men inte alls den bästa av de tre om man säger så. Och jaa, man hade nog lika gärna kunnat se den i soffan. Vi såg den i 3D och det var tyvärr inte så bra 3D kvalitet på den... Många gånger blev det suddigt och det är ju inte så kul. Såg du den i vanlig eller 3D?

    SvaraRadera
  3. Alltså, det här är lite läskig telepati-nivå...!
    Jag köpte hem sötpotatis IDAG för första gången EVER och tänkte när jag kom hem att det är bäst att kolla Jimmys blogg och be honom testa sötpotatis så man får lite tips och VOILÁ så har du redan gjort det inlägget!!!
    Fuck we think alike!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha fan vad sjukt, skrämmande är nog helt klart rätt ord!

      Frågan är vad hittade du på för skojj med dina söta potatis? :)

      Radera