lördag 25 maj 2013

Löpning: 2012 vs 2013?

Hurvida jag besitter en bättre fysik både visuellt, styrke & resultatmässigt i år mot förra året har åtminstone jag inga tvivel om hur det är med den saken, sen när jag kollade statistiken på hur långt jag sprang förra året...


Mot hur många kilometers löpning jag avverkat iår så här långt...


Så inser jag en sak: - Det går bra nu!



Jag springer 10 km istället för 5 km i samma tempo och kan utan större problem även hålla ett för mig okej tempo på 15 km och har till och med lyckats genomföra ett halvt marathon distansmässigt! (vilket var ett utopiskt mål som jag satte upp hösten 2010!)


2 kommentarer:

  1. Grym förbättring! Haha, halva året har inte ens gått och du har nästan passet förra årets längd :D
    Sv: Hihi, jaa, tack för peppen! Skall verkligen fortsätta i den takt jag gör nu och så hoppas jag på det bästa! Stor och stark skall jag bli iaf! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tack! Ja det ser ut att kunna bli en hel del mil i löpspåret iår om kroppen bara tillåter! :)

      Kommer nog bli riktigt bra om ett par år, för tar ju trots allt ett tag att komma någon vart även om man vill att man ska kunna bli "biff" över en säsong...

      Radera