fredag 24 maj 2013

Dr Jekyll and Mr Hyde?

Idag tog jag chansen och kidnappade min käre syster på hennes lunchrast på jobbet för en sväng på stan. Målet var att hitta en skjorta till några av sommarens finbjudningar jag inkasserat och resultatet av dagens besök på stan blev detta!


Vilket faktiskt är min livs första riktiga finskjorta, då jag tidigare aldrig känt att det varit motiverat att köpa en dyr skjorta när jag inte vet om den passar mig om x antal månader. 

Det var dock inte svårt att bestämma min denna gång, för direkt jag såg den på mig tänkte jag "denna måste jag bara ha"!


Ja, för er som missat denna episka film så är det Jim Carrey i Ace Ventura ni ser och passar bra som lite fredagshumor kände jag med tanke på "skräddarsydda" skjorta, rubriken och inköpet ni hittar nedan?


Ja, nu har jag ingen ursäkt till att inte ta mig ut och springa för har införskaffat mig vettiga strumpor och kläder om solen inte skiner!


Hoppas ni får en king-fredag!

4 kommentarer:

  1. Ha det king, tjingeling!

    (du hade gott kunnat kidnappa mig lite längre!)

    SvaraRadera
  2. Ha det king, tjingeling!

    (du hade gott kunnat kidnappa mig lite längre!)

    SvaraRadera
  3. Nämen, en till träningsmänniska i vanlig kläder? På samma dag? Kors i taket alltså ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja, ibland så! Nu var detta dock ett montage för denna skjorta ska inte bäras förrän om ett par helger! Däremot var jag civilklädd igår så kompenserade upp för den falska reklamen! ;)

      Radera