tisdag 7 maj 2013

Dagsformen?

Igår kände jag för att dra fram måttbandet och kolla hur det ser ut och kan bara konstatera att något händer med kroppen trots att vågen ej visar några tydliga trender på att så är fallet...



Bjuder här ovan på en sne rygg och allt annat än vacker posering, men här har ni baksidan av mig i dagsläget!


Känns rent spontant som att jag har potential till att få en riktigt bra form när jag är klar, för bilden ni ser ovan är vid deffavslutet hösten 2012 och där väger jag 5kg mindre än jag gjorde imorse!

Ps. Jag har inte något filter eller liknande på dom två övre bilderna utan endast inkasserat en rejäl solbränna samt lite flyt med ljuset då nya telefonen vägrar ta kort utan blixt i mitt badrum med den appen jag kör med! Ds.

2 kommentarer:

  1. Skön musik i inlägget ovan! -Men föredrar nog dödsmetal ändå :P Här har du grym kropp, wow! Du har lyckats väl, min padawan. Haha, sorry, kunde inte låta bli *knäpp*
    Sv: Hihi, ja, jag hade en bra söndag minsann! :) Men jag drömmer mardrömmar om den där korven alltså, de kan ju ha lagt vanlig skit i förpackningen bara för att... Man kan ju inte lita på innehållsförteckningarna längre... ;) Men gott var det! Korv och potatis, haha, som det var förr!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, är väl själv också en metal-junkie men ombyte förnöjjer? :-D

      Nämen man tackar, kul att höra :) Haha, vafan... kan de nada om Star Wars men tyder detta som en positiv tillkännagivelse? Knäpp är bra så länge man är sig själv ;)

      Jadu, den där korven var bra underlig men slemmigt men mättande likt timon och pumba kanske är rätt tänk gånger som dessa!? Du verkar ju hur som helst överlevt den måltiden!

      Radera