fredag 10 maj 2013

Fredagsfix!

Eftersom jag var så pass bra med i planering och köpte kött till kvällens grillning redan i onsdag så ligger detta och gottar till sig i marinaden sen länge och idag är jag ledig ifrån jobbet...


Det innebär dock inte att jag ligger på sofflocket idag, utan har gjort en ny omgång med BBQ-sås och hoppas denna ska bli bättre än förra då jag gjort ganska många förrändringar!


Utöver gott kött med tillbehör måste man ju ha något gott även efter maten?

Slog till på en batch av mina Black Bean (Protein) Brownies då jag hade en skvätt agave sirap kvar efter BBQ-såsen och har gjort några smärre justeringar som jag tror kommer göra att dessa är rentav sjukligt goda!


Just nu ligger jag i soffan och väntar på att klockan ska bli 11.30 för då ska jag på en 45 minuters massage som jag vann på en "rodd-tävling" på stans MåBra-mässa för ett par helger sen. Detta blir min livs första professionella massage jag får, så får se om jag överlever för att påstå att jag är mjuk i kroppen är en lögn och gårdagens löpning sitter kvar i benen!

Efter detta har jag några saker jag vill få överstökat, men känns som jag har hela helgen på mig så ska först och främst se till att tagga till inför kvällens gympass!

Har ni några planer för denna fredag eller kör ni på "anything can happend friday"!?

Hoppas ni får en bra fredag hur som helst!

3 kommentarer:

  1. Låter gött! Massage är aldrig fel sålänge man får en massör/sös som faktiskt kan ta i lite! "Råkade" slinka ner en B&J's denna fredag... Skuldkänslorna flödar. Får köra extra hårt i helgen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu var det första gången jag fick professionell massage och inbillar mig att denna kvinna var av den "mjuka" sorten och våldade inte direkt och är nog lite som dig att det ska våldas en del så det känns att dom gjort någon nytta :P

      Hehe, "råkade"... tur 1 (!) B&J är en piss i nilen, så hoppas du njöt av denna! ;)

      Radera