söndag 12 maj 2013

Veckoplanering!

Då jag varit ledig rätt mycket denna vecka så hade jag redan i torsdags faktiskt planerat maten för kommande vecka!


Blir några trevliga nya påhitt på menyn där jag lite lite en snålräv tänkte använda den överblivna kokosmjölken från fredagens bakning till både matlagning och mina grötskålar så får se hur detta funkar! 


Ska även göra en fiskgratäng, där jag tänkte kombinera både torsk- och laxfilé så får se hur detta kan tänkas smaka då jag tänkte använda mig av bland annat vätskan ovan som bas till "såsen"!


Träningsmässigt så klurar jag lite på om det inte är dags för en variant på en sk "deload-vecka", där jag åtminstone kommer skippa samtliga arbetset i förmån för att ge mitt CNS lite välbehövlig vila...


Det är inte så att jag känner mig mer sliten än normalt, men känns som det kan vara passande för har nästan på känn att jag ska bli sjuk (har något skit med halsen).

Detta är dock inget som påverkar mitt upplägg i övrigt, utan blir bara färre kilon lyfta på gymmet. Gällande konditionsträningen så hade jag nog tänkt mig dom stående 2-3 timmarna men återstår att se all tid blir i form av löpning eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar