lördag 10 november 2012

Dagens kost




Idag åt jag lite vad jag kände för (nästan allt fastnade på bild), men extremt fettsnålt utan att ens tänka på det så borde röra sig om 2800-3000 kcal med 200g+ protein, 300g+ kolhydrater och max 40-50g fett!

Bakverket var ett försök till mjuk pepparkaka i muffinsform och blev riktigt lyckat (åt upp hela satsen på 3 röda) så recept kommer upp imorrn! :)

Ätfönster var mellan ca kl 14.00-20.00 tackare att jag "flyttade" fram fastebrytare med 3 proteinpulser a 10g bcaa trots morgonträning! Detta verkar numera inte ens beröra mig hungermässigt, så antar jag är helt pf-skadad i dagsläget?


Idag har jag köpt på mig glassen jag tänkte äta på onsdag, när jag firar 100 dagar deff - DONE! Passade även på att köpa jordnötsmör typ för första gången i mitt liv (ej haft hemma sen jag flyttade hemifrån), men detta var dessvärre inte alls något som var gott att äta direkt ur burken (som tur är) så detta får nog bli främst till bakning och diverse kvarg- & grötmixar!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar