söndag 11 november 2012

Det är nära nu!


Ja, så långt har jag kvar innan jag kan skriva in den pågående deffen i historieboken!


Känslan är helt galet skön, idag har jag deffat i exakt 14 veckor! 

Kanske inte en bravad att skryta allt för mycket med, men det jag lyckats med denna deff är något jag tidigare aldrig lyckats med, vilket för mig alltså är värt att vara stolt över! Även om jag än en gång får avsluta en deff utan att se ut som en rippad kalsongmodell, men det var som tur var inte målet med denna deff!

Räkna med en utförlig rapport när jag summerat dessa dagar (siffermässig rapport kommer på onsdag), kan även utlova en film i form av en bildserie från dag 22 där jag tagit en bild varje morgon efter invägning! Sen blir det en nakenchock, då jag ska försöka efterlikna poseringen jag gjorde innan jag började deffa för att ha lite före- & eferbilder att bjuda på!

Då kör vi ända in i kaklet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar