fredag 9 november 2012

Dagens kost






  • Pre-workout: Kvarg, cheerios, letal dos funlight & lite kanel.
  • Före & efter träning: 10g bcaa, 30g maltodextrin + 400mg koffein & 10g bcaa.
  • Post-workout 1: Färsk pasta, pepparbiff, gräddsås med champinjoner, paprika, lök, röd- & vitlök + 4 sorters peppar! (Detta var resultat av en spontanshopping på ICA där jag lyssnade på magen, valde mellan detta och "hemmagjord" pizza)
  • Post-workout 2: En sats protein-saffrans-muffins med frosting + 2 äpplen.
  • Post-workout 3: Mannagrynsgröt på mandelmjölk med tinade bär.

Totalt:
2802 kcal
236g protein
303g kolhydrater
62g fett

Kommentar:
Övade lite på hur jag kommer äta från och med onsdag nästa vecka! ;)

Nej, men idag så njöt jag av min mat på alla fronter, för trot eller ej men min "lunch" är faktiskt något som numera står som högsta favorit när det kommer till nyttiga sk mellanmål!

Det avslutande målet är inte att leka med, innehåller drygt 80% kolhydrater så mättar väl inte direkt mycket per kalori men leangains opti så det står härliga till!

Ätfönster blev mellan 15.00-20.40 idag, vilket är bra skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar