lördag 17 november 2012

Dagens kost

Ja det som fastnade på linsen...




  • Före & efter träning: 10g bcaa, 30g malto, 5g kreatin & 600 mg koffein + 10g bcaa & 30g malto
  • Postworkout 1: Gjorde ett besök på pizzerian jag inte ens behöver öppna käften på för att dom servera mig mat, denna gång blev det dock en "ny" maträtt: Kycklingkebab, ris & sallad = perfa post workoutmeal!
  • Postworkout 2: Keso, chokladkasein, mjölk, jordnötsmör, flingor, rispuffar, kakao = en underbar smet! + 1 proteinbar! (slank även ner en 1/3 burk kvarg-slatt jag hittade i kylen)
  • Postworkout 3: Alldeles för mycket risgrynsgröt (1,5-2kg totalt tror jag?) & 2 mackor till sista skålen innan jag gav upp!
Med tanke på att risgrynsgröten är 80% kolhydrater så kan man väl våga påstå att jag slagit all-time-high på den fronten utan att på något vis spåra ur kcal-mässigt. För detta är träningsdag och då har jag enligt min beräkningar ungefär 3600 kcal att leka ned! (kanske dags jag släpper nya kostupplägget så ni förstår vad jag pratar om?)

Ps. Emmy, ifall du läser detta: Har tillslut vågat prova mitt jordnösmör i fullskaletest = gjode succé i postmeal 2-mixen! Ds.

2 kommentarer:

  1. Visste väl att du skulle hitta ett sätt att gilla j-smör, tillsammans med choklad kan det ju bara inte bli fel :) Snart kommer du att vara frälst ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja det gick och som sagt med choklad blor allt gott?

      Imorrn ska det vara smaksättare i min gröt. Får se om det blir för kraftigt för mig eller ej!

      Din pannkaksomelett var för övrigt farligt god... Den ska göras flera gånger!

      Radera