söndag 4 november 2012

Vilodag / Söndag

Vila från gymmet på söndagar innebär som vanligt att jag har tillstånd att köra yoga, vilket jag utnyttjade även denna söndag då gårdagen inte blev så hård som jag hade trott med alkoholen!


Fortgjort Yoga Kraft 
Tid: 25 min
Förbränning: 137 kcal

Fortgjort Yoga Puls
Tid: 25 min
Förbränning: 137 kcal


Han även med en sväng på massagesängen innan Yogan :)








Har blivit en ful (?) ovana att planera maten och laga den på söndagar, vilket förvisso är skönt men känns som jag ibland skulle behöva en riktig vilodag utan att göra något öht!

Ska för övrigt bli spännande att smaka min nya variant av ugnspannkaka, luktar exakt som lussekatter och risken är stor att det smakar nästan lika gott :P



Har blivit en del "slackande" också, där jag även hann med att baka detta klockrena recept! Tänkte tillägna resten av kvällen på spikmattan i soffan med ännu en film och ladda batterierna! ;)


Hoppas ni haft en trevlig söndag allesammans!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar