lördag 3 november 2012

Dagens kost






  • 10g bcaa + 30g malto & 10g bcaa
  • 500g kyckling, 2 pitabröd (135g) och en hög med sallad + lite såser!
  • 40g whey fx, 250g frysta bär & 1dl alpri = Proteinsmoothie? Toppat med en näve rispuffar & 3 äpplen jag missade få med på bild ;)
  • 1st "Ne Super Bowl of Chili" @ O'learys, skrapade rent alla byttor förutom bönorna!
  • 60g Proteinbar & 80g Godisnappar till bion sköljdes ner med 8dl lightläsk!

Någom som vill spekulera i dagsintaget?
Den som orkar göra sig mödan och räkna med det (alltså inte gissa) kan räkna med creds, ev gör jag ett recept efter önskan om uträkningen verkar rimlig! Sound like a sweet deal? Glöm inte bort att det är jag som är jury ;)

Känner mig duktigt urlakade, så ska bli spännande och se hur morgondagen utspelar sig för ska nämligen göra helt frivillig boxning med syrran på förmiddan!

Opsi, dagens kost 12 min efter midnatt! *shame on me*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar