onsdag 21 november 2012

Urfasning av deffen

Detta har minst sagt varit en än så länge väldigt intressant vecka. Jag hade en ganska bra plan (min bästa så här långt åtminstone), som jag än så länge lyckats hålla! *peppar peppar ta i trä*

För er som missat det kommer jag alltså numera på ett ganska kontrollerat vis frivillig öka i vikt, vilket ställer till det rätt rejält för psyket. Eller det var vad jag trodde, men efter en vecka så kan jag inte säga annat än att jag älskar mitt upplägg och att istället för att tappa formen så blir det rentav bara bättre och bättre!


Verkar alltså som jag övervunnit min fetträdsla jag trodde jag skulle få av att under 3,5 års tid egentligen endast en sak i fokus, vilket då varit viktnedgång.

Ska försöka göra en lite mer seriös avstämning i helgen och kolla hur vikt/spegel/måttband och allt det där hänger ihop för har ju även börjat ta extra tillskott av kreatin så detta bör således påverka mängden vätska jag håller och hoppas den satt sig på rätt ställen ;)

2 kommentarer:

  1. Hej, har du lust att dela med dig av din excelfil du använder för att beräkna viktnedgång?

    /Erik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr inte, för det kräver att personen har tillräckligt med kunskaper för att själv kunna göra detta "excel-ark". Så med andra ord, då är mitt jobb ogjort :P

      Du får alltså lära dig excel, men är pinsamt enkelt då det handlar om dagligt införande av morgonvikter och ibland justera x-axen när tiden gått allt för länge och skalan är slut... resten sköts själv!

      Radera