söndag 4 november 2012

Dagens kost

en dag för sent?


Ja så blev det denna gång för var ute på äventyr igår! Min käre far hade ett event som inte fick missas och syrran bjöd på förfest så igår kom jag i kontakt med alkohol igen för första gången på ganska exakt en månad sen!




Inte helt oväntat var jag en av dom nyktraste som lämnade förfesten, då det blev 4 öl och denna ganska intressanta lager från Nils Oscar som min syster bjöd mig på, utöver mangochutney-kycklingbiffar!

Kostmässigt fick jag i mig en big-ass pastagratäng, proteinfluff, kvarg m. müsli under dagen. Sen väl hemma runt kl 00.20 blev jag helt stört hungrig så gjorde en "negerbollssmet" på bland annat 2 burkar softcheese, havregryn, kakao och caseinprotein. Som för övrigt blev jävligt gott, men måste prova detta helt utan alkohol i kroppen för kan inte vara möjligt att det var så gott, men snacka om opti fyllekäk?

Lekte lite med siffrorna i huvudet och blev oförskämt lågt kcal-intag igår!

Totalt:
3600 kcal
290g protein
280g kolhydrater
50g fett
100g alkohol

Detta är alltså helt taget från luften, men nånstans mellan 3500-4000 kcal bör jag hamnat och ligger bra till denna vecka om slår ut det över 7 dagar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar