onsdag 28 november 2012

Dagens kost




  • Pre-workout: 1L yoghurt + havreringar.
  • Före & efter träning: 10g bcaa, 30g malto, 5g kreatin + 600mg koffein & 10g bcaa + 30g malto.
  • Post-workout 1: Spaghetti, lax, wok & cremefraichesås.
  • Post-workout 2: 1/2 Saffrans-ugnspannkaka med sylt, risgrynsgröt & te.

1000g Mild Lättyoghurt 0,5%
50g Frebaco Havreringar (Naturell)
20g Xpand FX (BCAA)
60g Carbo FX (malto)
200g Laxfilé
250g Wokblandning
143g Broccoli. fryst
125g Milda Mat Extra 4%
280g Pasta kokt m salt
100g Creme Fraiche 13% paprika/chili
100g Jordgubbssylt lågkalori
500g Saffrans-ugnspannkaka
640g Risgrynsgröt, lättmjölk-alpro

Totalt:
3268 kcal
200g protein
430g kolhydrater
80g fett

Kommentar:
Ätfönster mellan kl 15.15-19.55.

I det närmaste en exakt kopia på måndagens meny, men smakade nästan bättre idag! :)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för en bra blogg!
    Jag skriver c-uppsats i Psykologi. I korthet kommer jag att undersöka läsare till träningsbloggars välmående kopplat till kroppsbild och social jämförelse. Det är ett outforskat område så jag hoppas på spännande resultat.
    Detta vill jag undersöka via e-enkäter. Därför kontaktar jag dig. Jag vill fråga dig om du kan tänka dig att länka till enkäten med en kortare beskrivning, och givetvis om du vill delta själv? Du får gärna svara till min mail johanna.m.hellman@gmail.com

    Tack på förhand!
    Johanna Hellman
    http://johannahellman.se

    SvaraRadera