söndag 4 november 2012

Plötsligt händer det?



I fredags så jag denna bild/post på instagram av Gustaf Ollas / IcanIwill.se och sa direkt till min kära syster att detta är något jag borde ställa upp i? Hon verkade tycka det var en klok idé då hon till och med engagerade sig så pass att hon letade "före-bilder" på mig på sin hemsida och...


... resultat blev att jag bidrog med denna bild och fick idag reda på att jag vann denna tävling!

Woho, det går bra nu!


Detta innebär alltså att jag kommer få möjligheten att få träffa denna karl in the flesh och med tanke på att han ska ställa upp i decembercupen 1 december kommer jag mest troligt få se han när han är som mest formtoppad vilket såklart är kul, för jag kommer ju om en och en halv vecka själv passerade deff-mållinjen för iår! :)

Ps. Med tanke på hur pass delaktig min syster är i mitt liv, samt nu var i letande efter denna bild kan hon räkna med en belöning utöver det vanliga. Så pass på syster-yster! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar