lördag 24 november 2012

Dagens kost

Brunchen/fastebrytaren fastnade ej på bild, men blev ett gäng mackor med extra allt på!





Middag: Hela plåten med rotfrukter och troligen den starkaste korv jag köpt (red hot chorizo framstår som svag eller så var det fel på min smaklökar ikväll). En proteinbar + B&J'n = mätt! :)

Mja, vad ska man kalla detta om gårdagen var ätardag? Take 2?

Lekte lite med siffrorna i huvudet och fick fram följande...

Totalt:
3600 kcal
185g protein
365g kolhydrater
150g fett

Kommentar:
Bortser man från den onödiga mängder fett så blev det en bra dag, för jag sprang trots allt bort runt 1000 kcal imorse så vilodagsintag+träning = jag träffade nästan exakt mängden kalorier jag borde ätit!

Ätfönster blev mellan kl. 14.30-20.30 typ...

2 kommentarer:

  1. Inspirerande blogg. In på följas-listen direkt!
    KEep up the good work.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack och kul att höra! :)

      Yes I will!

      Radera