söndag 2 december 2012

Dagens kost




Fastebrytaren blev en "burgare" med 2st kycklingfiléer om totalt 536g, pga att jag visste att söndagsmiddagen inte direkt skulle vara proteinrik! :-D

Söndagsmiddage bestod av plast-syrrans högsta önskan om mat (hon fyllde år i fredags och fick välja mat). Det blev en variant av en typisk svensson-köttfärsås med krossade tomater och grädde med rikligt med pasta, vilket var något som jag styrde ihop medans syrran gjorde tårtorna!

Födelsedagsfikat bestod även av mina och syrrans lussebullsbak och en massor med kakor och godis! Tårtan med choklad-nonstops på åt jag banne mig upp 25% av, var en riktig fullträff då den inte var tårtlik pga avsaknad av 10cm grädde i mitten!

Jag har ärligt talat inte varit så här mätt en söndag på flera månader och då jag i spegeln såg ut som om jag vore gravid i 6e månaden kunde jag inte låta bli att kliva upp på vågen, vilket inte var nån bra idé för fick se 90.x för första gången på två månader (alltså +6kg mot imorse)! Kommer troligen slå personbästa i toabesök imorrn, då det alltså nästan bara är bukfylla+vätska, men hoppas på bra tryck på gymmet så mumsandet inte var förgäves ur energimässig synvinkel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar