söndag 30 december 2012

Dagens kost

Helt missat att det var söndag idag, blir helt snurrig när jag varit på jobbet varannan dag pga beredskapen/jouren och när syrran skickade ett sms och undrade om jag ville hänga på och äta pizza hade jag precis stoppat i mig min fastebrytare...





Lunch blev Fransk fläskfilegryta med paprikaris och sommargrönsaker, vilket banne mig var riktigt jävla gott (godare än första gången).

Middag blev en i det närmaste regelrätt ugnspannkaka, bara det att jag inte hade något kött hemma som passade att stoppa i så toppade med lite bär istället. Enkelt och sjukligt gott! Efterrätten blev en kesomix med julsmaksättning toppat med ICA's äpple- & kanelmüsli.

Utöver detta har jag tagit 20g aminosyror, 5g kreatin, 400mg koffein och ett antal provsmakningar av efterrätten vi ska äta imorrn innan jag valde att slänga in formarna i frysen!


Jag bläddrade lite i min cheesecakebok (som döm av min förvåning bara är cheesecakes som görs i ugn) och just detta recept fick agera inspiration för smakkombinationen, det är alltså inte ens i närheten av denna kaka jag gjort men det är åtminstone philadelphia och choklad inblandat ;)

Totalt:
3027 kcal
193g protein
350g kolhydrater
82g fett

Kommentar:
Ätfönster blev mellan kl. 15-20 idag nästan lite likt på rutin för måste ärligt talat säga att jag inte tänkte på just detta idag trots att jag tränade runt "lunch".

Ligger fortfarande lågt kcalmässigt trots att detta klassas som en träningsdag men har ju en del överskott i bagaget från den gågna veckan så inte så att jag lider av att ligga lite "lågt" ett par dagar för att jämna ut topparna något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar