torsdag 20 december 2012

Dagens träning (med film)

Kommer till gymmet och inser att jag plockat ur mina burkar med bcaa, koffein, malto och kreatin på kontoret och drar en kort suck och går till godishörnan och trycker en näve med godis i hopp om en lite sockerchock!

Utnyttjade möjligheten med att numera ha en träningspartner till max då han snällt fick filma ett av mina sk arbetset!


All form av kritik är välkommen, alltså helt okej att ev. spy galla på min bristande teknik!

Pass B #187

Knäböj
5x20 kg
5x30 kg
5x40 kg
5x50 kg
1x60 kg

3x5x65 kg

Militärpress
5x20 kg
5x25 kg
5x30 kg
5x35 kg

3x5x42,5 kg

Pull-ups smalt
8xkv
7xkv
6xkv

Kommentar:
Det må vara placebo, men orken var inte där idag öht på slutet av passet och jag vågar påstå att skillnaden på 0 koppar kaffe och 6-8st på ett bräde är märkbar!

Alltså inte alls nöjd med pull-upsen och kände redan på militärpressen att det var tungt!

2 kommentarer:

  1. Kudos till djupet i böjen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tack, böjer ju inga vikter att skryta med så vore ju dumt att dessutom köra "axonböjjare" som grädden på moset :P

      Radera