onsdag 19 december 2012

Vilodag

Ja, nu har jag helt klart hittat in i det här med regelträtta vilodagar...

Direkt efter jobbet ringde jag frisören jag alltid klipper mig hos och fick en tid 45 min senare. Men under tiden så passade jag på att gå ner på stan för att köpa mina första och sista julklappar. Fan så skönt det är när man inte behöver krångla till det ;)


Fick inte den frisyren jag hade önskat, men gav han i det närmaste fria händer (ja, en karl klipper mig oftast) så har ingen annan att skylla på än mig själv som tur är :P


Efter svängen på stan blev det soffslapp med mat och senaste NCIS på duken...


Innan jag slängde mig i badet för att få bort det där håret som banne mig alltid lyckas fastna på kroppen efter man varit och klippt sig!


Trots att det är vilodag så finns det så klart alltid plats för mer mat och denna gång fick jag sällskap av ett avsnitt med Breaking Bad, en serie jag nästan glömt bort att jag gillar men finns så mycket bra att se och så lite tid!


Kvällen avslutades med lite julklappsinslagning. Inte helt otippat sket sig inslagningen av största och "viktigaste" paketet, nämligen till min syster. Men det är inte julafton imorrn så än har jag tid att fixa nytt inslagspapper och kanske något typ av emballage för fanskpet pentrerade nämligen inslagspappret (haha, nyfiken nu eller vad säger du syrran?)

Vilodag med stil? Mja... bättre blir det inte så här en lill-lördag i mitt vardagliga liv iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar