torsdag 13 december 2012

Vilodag

Det är inte ofta jag har en dag då jag inte ens tänker på träning, men idag var det faktiskt en sådan dag!

Lagom när jag kom hem så fick jag en heads-up att Syrran att hon behövde vila lite innan vi skulle ut på äventyr (som vi redan hade planerat kvällen innan), så donade lite här hemma med papper och vips så var klockan dags att åka till affären där inköpslistan till ungefär 90% bestod av gosaker...


Där hittades bland annat detta, som troligen är en bra grund för en garanterad blodsockerkurva på topp men även lite av sakerna som ska fram när jag och Syrran på lördag ska ta an oss julbak nummer två hemma hos mig och som synes är fokus mestadels på julgodis ala high-carbs-high-fat... NOMNOM!

Denna shoppingrunda tog nog för övrigt lite längre tid än planerat, men så blir det när man köper gottis för över 1500kr tillsammans? :-D

Lite konstigt att jag inte fick med mig mer skit hem, för brukar vara livsfarligt att handla innan man ätit middag!



Har blivit en del soffliggande utöver matintagen här hemma, med andra ord en riktigt klockren vilodag och jag ser minst sagt fram emot helgen som är runt hörnet, ska bara överleva en ganska fullspäckad dag på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar