fredag 28 december 2012

Dagens kost



Kan knappt bli enklare matlagning än så här?

Bjöd syrran på en sen lunch idag där jag gjorde laxbiffar med paprikapesto och till det blev det gräddsås, spaghetti och haricotsverts. Bild nr 1 är nog ganska exakt mängden mat jag fick i mig för jag åt upp drygt 2/3 av allt som tillagades då detta var 2 av 3 portioner. Behövde inte ta några omega fx-tabletter idag inte, för 350g lax borde räcka om jag fattat det här med omega 3 rätt.

Kvällsmålet blev proteingröt modell stor! ;)

Totalt:
2573 kcal
185g protein
225g kolhydrater
94g fett

Kommentar:
Lyckades väl åtminstone hålla mig inom ramen för periodisk fasta men att en vilodag äta måltid 1 (1600 kcal) kl 13-ish och måltid nr 2/sista kl 18.45 känns lite märkligt utan träning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar