lördag 1 december 2012

Dagens kost





  • Brunch: Råglfingegröt med jordgubbssylt, Saffranskeso och knäckebröd med både färsk- & hårdost + lite grönt & te!
  • Middag: Troligen den mest udda tillagade kebabrullen jag någonsin ätit, men slapp bli magsjuk och den var faktiskt god.
  • Lussebullsbak + fika: Åt förvånansvärt lite bulldeg, men desto mer till fikat och slank ned allt för många pepparkakor och winegum-bitar med allt glögg!
  • Filmsnack: Mannagrynsgröt, tinade jordgubbar m.m.

Använder jag lite standardvärden för kebabrulle och fikat jag åt så blir det...

Totalt:
3500 kcal
183g protein
434g kolhydrater
100g fett

Kommentar:
Låter lite lågt kcal-mässigt, men känns som det kvittar för hade lätt kunnat ätit det dubbla av mitt fina HCHF-bakverk idag så får anse att jag "sparade" lite mot planerat ;)

Idag märkte jag för övrigt hur jävla inkörd jag på periodisk fasta, för när det vankade bullbak kl 12 idag var det INTE aktuellt att göra det på fastande mage så åt en rejäl "brunch" precis innan! Vilket då resulterade i att jag var konstant sugen (ej hungrig) på något fram till middagen men sugen och hungrig är två skilda saker och bara tänka en extra gång innan man stoppar in en kebabrulle & 15 pepparkakor, lussekatter m.m. i käften och iaf se till att njuta av "maten" (haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar