torsdag 6 december 2012

Vilodag

Torsdag och redan avverkat två regelrätta vilodagar! För lyckades byta ut dagens yogapass mot följande aktiviteter:


Julbord med jobbet, vilket i sig var en prövning för har alltid svårt för det här med bufféer och äta med den där måtta alla brukar prata om!


Väl hemma så gjordes 2kg risgrynsgrönt innan det blev ...



... En promenad hem till syrran som fixade till smörgåstårtorna till helgens födelsdagsfirande (gött mos, blir 2ggr smörgåstårta!!) och där bjöds det även på ett förbaskat god hjortonglögg!

Passade även på att äta min sk "middag" där innan ...


... jag installerade mig själv i min egna soffa med en kopp grönt te till lite tv-/soffslapp!

Har alltid haft svårt att försöka hitta en anledning till att varför jag inte ska gå till gymmet varje dag, men nu har jag försökt pränta in i skallen att det är på vilodagarna jag blir stark och det verkar åtminstone fungera denna vecka för lär bli minst en vilodag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar