tisdag 11 december 2012

Matlagning & Recept

Dessa inlägg är de som utan tvekan är mest populära på min blogg, vilket så klart är kul även om jag hade önskat att fler även hugger/kommenterar på mina kost- & träningsrapporter! ;)


Insåg nu att det börjar bli en ganska stor samling under just Matlagning- & Receptetiketten och kanske borde organisera detta lite bättre så ni läsare hittar recepten ni söker? För har själv nästan svårt att hitta

Min första tanke är att göra en kategori för varje typ av recept. Alltså tex kött, fisk, fågel, pannkakor & bakverk. Som sedan får en egen ruta likt "etiketter" som ni just nu hittar uppe till höger på sidan.

Men enklast kanske vore om jag gjorde en sida där allt samlades under kategoriserade rubriker i stil med detta?

Ska suga på denna karamell ett tag, men har åtminstone en tanke...

Men var gärna med och tyck till, för det är ju faktiskt även för er del som jag lägger ut dessa recept!

6 kommentarer:

  1. Båda sätten funkar nog bra, ta det som är lättast för dig själv att göra!

    För övrigt så skulle jag vilja requesta ett recept i någon sorts junkbowl-anda! Din variant på en junkbowl som inte är så kalorität, utan där man får mycket volym för kalorierna så att säga. En riktig bukfyllar-bowl samtidigt som smaklökarna dansar tango:D

    Grym blogg för övrigt! Keep it up!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se hur jag gör ;)

      Hur låter en "best of" av alla min grötskålar? För jag jobbar inte så mycket med sludge-bowls som ej har gröt som bas, för sludge är ordet du letar efter då junkbowl är ja något jag absolut bör undvika i största möjliga mån för då drar kalorierna iväg!

      Tack.

      Ps. Kolla dagens kost ikväll, blir en redig grötskål ala sludge! Ds.

      Radera
  2. Etiketter > Matlagning och Recept > Underkategorier som Emmys tror jag på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lutar åt att det blir något åt det hållet, åtminstone en förbättring av nuläget för börjar som sagt bli en gedigen samling redan nu och fler ska det bli ;)

      Radera
  3. Jag går lätt med på en best-of-grötskål! Ser fram emot det:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, frågan är bara hur jag ska lyckas bestämma en best-of. Säkert ätit över 30 olika grötblandning i höst/vinter och alla är ju oftast skitgoda! :P

      Radera