tisdag 18 december 2012

Önskeinlägg!?


Har en del inlägg i pipelinen som aldrig tar sig enda ut, för inte riktigt fått tummen ur och lyckats slutföra dom helt och hållet (än)...

Så känner att jag kan behöva lite inspiration så här får ni chansen att skriva vad ni önskar läsa på min blogg!

Kan vara allt från varför jag inte ätit frukost på snart 2 år (periodisk fasta) till något recept ni tycker jag ska prova eller varför inte en lite djupare presentation om personen som döljer sig bakom gymmet och maten? Hobbys? Laster? Favoritfärg? ...

Your wish is my command! 


(inom rimliga gränser så klart, hehe)

Önskelistan:


Fyller på denna med era kommentarer så lämna gärna inte fältet namn som "anonym" för blir så tråkigt då ;)

7 kommentarer:

  1. Jag återönskar min önskan om din ultimata gröt-sludge-junk-whatever bowl :) Den ska gärna ha shysst volym samtidigt som den är god!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna har jag faktiskt fila en hel del på redan, så den åker högst upp på listan och tanken är en lite "best-of" eller ja åtminstone fler än ett recept!

      Radera
  2. Jag önskar att du kunde lista den absolut äckligaste maten/livsmedlen du vet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Intressant ämne och tror du kommer bli delvis förvånad! Detta inlägg kan nog rentav komma rätt så omgående ;)

      Radera
  3. Berätta hur du tog dig genom platåer (om du har haft några?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta är ett intressant ämne så det åker upp på listan!

      Nu tar jag mig friheten att välja hur jag ska skriva om detta om du inte har en mer exakt infallsvinkel som du tycker jag borde ta upp? För "viktplatå" för mig är inte bara när vågen 1-2 veckor inte går ner utan perioder då kroppen ej pallar mer deff osv...

      Radera
    2. Du får fria tyglar! :)

      Radera