söndag 7 oktober 2012

Förstöra en veckas deff på 6h?

Eller ja, även kallat gårdagens kost!?

  • Hemmagjordpizza - Smarremums och enligt mig bra mat!
  • Ost och kex - Gott som fan, men åt väl kanske 250g brieost mer än nödvändigt!
  • Öl- och Whiskeymässan i Nacka - Nuff said?
  • Pulled pork i wrap
  • Korv m. bröd
Fick inte med allt på bild, men kan bjuda på ett par!





Nu hoppas jag verkligen inte jag hade 3.0 i blodet när jag blåste denna siffra, men ganska bra kvitto på att jag trots allt inte drack läsk där uppe? Klockan var 18.50 här och 1,5h tidigare blåste jag 0,65 vilket då defintivt gick att jämföra med blodhalten i mitt spritomlopp!

Ingen jävla aning hur mycket jag drack, eftersom jag hade "fria" händer igår... men på kul så försökte jag summera gårdagens kaloriintag ...

Totalt:
6701 kcal
205g protein
472g kolhydrater
236g fett
258g alkohol

Hade gissat på närmare 8000 kcal, men vem bryr sig?

Nu har jag iaf supit bort EN HEL VECKAS deff, wiiihooo!

Ps. Har ni inte provat Philadelphia Marabou? Gör det!! Ds.

2 kommentarer:

  1. Skön du är.. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, då skulle du se mig IRL... levande legend!?

      Näe, men sticker inte under stolen med alla min missbruk jag pysslar alt. har pysslat med...

      Radera