torsdag 18 oktober 2012

Dagens kost


  • Lunch kl 13.45: Yoghurt med kanel och Funlight Jordgubb
1000g Mild Lättyoghurt 0,5%


  • Styrketräning 45 min, Gruppass 25 min & 2x25 min Yoga mellan kl 16.00-18.30. Gymmet bjöd på godis så tog en näven svampar ;)
20g Carbo FX (malto)
20g Xpand FX (BCAA)
45g Skumgodis


  • Middag kl 19.10: Carbzone-pastagratäng med wok. Rostat lantbröd toppat med riktlig mängd färskost sen lite vit & röd kekbabsås!.

330g Carbzone pastagratäng
145g Lantbröd Havssalt (skogaholm)
100g Eldorado Färskost Light
500g Wokblandning
15g Felix Grill- & kebabsås
10g Vit kebabsås (Rydbergs)


  • Kvällsmål kl 20.50: Något kanske värt kalla tomatsoppa? Blev starkare än planerat och varmt likt en härdsmälta på ett kärnkraftverk så värmde gött i detta skitväder!
256g Matvete kokt m. salt
400g Tomater krossade konserv m lag
288g Kycklingbröstfilé u skinn

Totalt:
2578 kcal
223g protein
297g kolhydrater
42g fett

Kommentar:
Eftersom jag körde ett pass mer än planerat valde jag att unna mig lite extra mat mot planen, blev dock lite "onödigt" mycket protein men hade en kycklingfilé till övers och den passade utmärkt i soppan!

En dag som denna är nog egentligen en mer eller mindre exakt kopia på hur en deffdag borde se ut om man vill vara på den säkra sidan, så kanske borde äta så här lite oftare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar