lördag 13 oktober 2012

Dagens kost

Idag har det blivit nästan en "favorit i repris" från igår, där jag ätit en hel del gott men faktiskt tränat en del så minst sagt värd det?

Detta är vad som fastnade på bild...









Dom två sista bilderna ska föreställa ett "proteinfluff" toppat med cheerios, rispuffar och flytande honung och sedan en variant på "chokladbollssmet" som jag fryste in i 1-2h och sedan skar upp i "styckbitar"! Alltså "deff-godis" även om det inte är det minsta kalorisnålt då volymen är desto större...

Sen åts lite annat utöver detta, orkar inte ens spekulera i intaget av kalorier men är än en gång lågfett-varor jag ätit och både protein- & kolhydratintag är alla gånger båda över 300g utan att ens behöva fundera på detta!

Imorrn blir faktiskt vilodag nr 2 för denna vecka, vilket är mer än välbehövligt för dom två senaste dagarna har tagit hårt på mig och om jag ska orka med nästa vecka måste batterierna laddas om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar