fredag 26 oktober 2012

Miljöombyte

Är vad jag ska applicera i min vardag idag, åker närmare bestämt till huvudstaden!

Känns helt klart välbehövligt för att tillfälligt få stopp på ekorr-hjulet som snurrat nu i snart 3 månader. Målet med resan är dock primärt för att få en chans att "catcha-up" med en kvinna som minst sagt inspirerat mig på alla sätt och vis senaste 1-2 åren och delvis även stöttat mig när det var lite motigt, ja nu pratar jag inte om min syster utan finns åtminstone en till som vet lite onödigt mycket om mina eventuella mörka sidor! *gulp*

Utöver den sociala biten så blir det såklart en rejäl genomkörare på ett gym, så har jag tur kanske jag tar mig hem för inser nu att val av bil utan farthållare kanske inte var bästa i kombination med ett ben-dödar-pass! :-D

Räkna med ett rapport om jag tar mig hem levande!


Trevlig helg på er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar