måndag 15 oktober 2012

Dagens kost


Lunch, som faktiskt är värd att kalla lunch! Kallskuren honungsmarinerad fläskfilé satt inte fel!



Middag med fokus på kolhydrater, för fick i mig lite onödigt mycket protein till lunchen! Mavete, "gräddsås" med rökt kalkon i sommargrönsaker och knäckebröd med färsk- & hårdost på!



Kvällsmålet vågar jag knappt nämna vad det är, men 800g havregrynsgröt, 500g kvarg, 1st äpple, 1dl cheerios och lite honung, kanel och stevia och jag blev mätt! Rekommenderar INGEN att prova detta om ni inte är vana att äta galet stora mängder mat då denna pjäs vägde in på 1,4 kg!

Totalt:
2218 kcal
181g protein
267g kolhydrater
32g fett

Kommentar:
Ätfönster mellan kl. 13.30-20.45 vilket kändes rätt okej, ska jag dock äta så här stort sista mål på kvällen bör jag förlägga det minst en halvtimme innan så jag slipper somna med paltkoma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar