fredag 19 juli 2013

Dagens träning

När jag sa hejdå till sällskapet som var med från km 100 till 151 så fick jag den brilljanta idén att ta en annan väg hem, men google lurade ut mig på två grusvägar och valde tillslut att ge upp och vände hemåt samma väg som jag kom. 

Sen dog batteriet i gps-klockan när jag hade exakt 35km kvar hem, så kartan blev ej komplett...




Men totalt sätt en mycket lyckad runda som bjöd på extrem jävla vind! (var säkert vindbyar på >10 m/s mest hela tiden kändes det som)

Till skillnad från sist så såg jag till att äta ordentligt under färden så när jag kom till stan och slöt upp med syrran + sambo på AW-buffé hade jag redan då fått i mig cirka 3500 kcal så ligger på en bra bit över 4500 nu och behöver inte stressa i mig någon mat denna gång :)

2 kommentarer:

  1. Men alltså vaddå, du är ute och cyklar i ÅTTA OCH EN HALV TIMME!??!!?!1!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mja, dock exkl två korta pauser för åt inte bara godis+russin och drack malto under denna tid :-P

      Radera