onsdag 31 juli 2013

Semester & utlandsresa!

I mars gjorde jag min första riktiga utlandssemester i vuxen ålder, trots att jag varit i säkert 10-15 olika länder senaste 10 åren. Så lika bra att slå på stort och avverka nummer två samma år?


Målet med resan är alltså att ta mig via flyg till ungern där pappas frus hemort, där hennes far bor och har vinodling m.m! Mer om detta kan ni läsa här!


Varmt ser det även ut att bli + moms! Så blir en skaplig omställning efter att få känna av typisk svensk sommar med regn! Nu hade det varit trevligt om jag INTE hade gjort mig halvt handikappad pga cykelvurpan igår, men än mer anledning till riktig semester med VILA!

Laptopen stannar hemma och datatrafiken är av, så ni får således klara er utan mig i drygt 1,5 veckas tid för jag flyger hem på fredag nästa vecka!

1 kommentar: