fredag 19 juli 2013

Fredagsmys?

Idag blir det en ny utmaning, som när detta publiceras redan är påbörjad...


Ska nämligen försöka mig på att cykla längsta distansen sen jag köpte min cykel (i torsdags förra veckan) och har åtminstone sällskap i drygt 70-80km av turen då en kompis ska cykla till stockholm men i övrigt så är denna skiss endast en preliminär plan för vet ej hur mycket ork jag har!


Utöver en rejäl "middag" igår har bunkrat upp med en del energi som kommer finnas med på roadtripen i camelbaken!


Blir även invigning av min nya tröjja, så jag tillslut kan känna mig som en komplett cyklist!


Överlever jag lär väl en rapport trilla in efter 16-tiden lite beroende på hur pass lång dagens runda blir!

1 kommentar:

  1. Det känns lite som att Hamnmagasinet kommer att förlora på dig ikväll med grillbuffé för 99:-

    SvaraRadera