torsdag 4 juli 2013

Ny rubrik på bloggen!

Den gamla rubriken, "Från 140 kg+ till under 10% i kroppsfett på 4år?", känns inte längre aktuell...


Först och främst på grund av att det var mer än 4 år sen jag vägde över 140 kg och jag hann ej nå 10% i kroppsfettprocent under den tidsramen...



Men sen så anser jag att den förrändring jag valde att göra i augusti 2012 helt förrändrat min syn på det här med kost, träning och rentav livet som helhet, så känner nu att nya rubriken känns mer korrekt på vad det är jag har att "jobba" med i dagsläget!

No Dieting Just Living!


7 kommentarer:

  1. Superbra! :D Ja nu har du ju hela livet på dig att njuta, go, go, go!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja något sånt. Bara hoppas livet blir långt :D

      Radera
  2. Även om du inte klarade det, jävligt bra jobbat. Leva livet!

    /tage

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tackar!

      Nu är jag dock inte långt ifrån "slutmålet" men vill nog ha en 9 punkts kaliper som kvitto på att jag verkligen är där, dagen jag nu känner behovet av verkligen veta hur pass "hård" jag faktiskt är :P

      Radera
  3. GILLA!!! :D

    Ruskigt gott det såg ut med gröna ärtor förresten (inlägget under ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar att du gillar ;)

      Haha, så inte fläsket som du dregglade över alltså? :P

      Radera
    2. Hm, ev. så lyckades jag inte publicera min långa kommentar på din blogg gällande "gårdagens kost", så tar en snabb resumé här ifall den nu aldrig kom iväg!

      Även dagar du knappt rör dig kommer ditt energibehov mest troligt ligga över 2000 kcal, så radera alla tankar om att du går och blir "tjock" på att äta några 100 kcal mer än när du deffade, krävs ett LÅNGVARIGT (!) överskott för att få en bestående viktuppgång!

      Du minns väl detta inlägg? ;)
      http://quattrojimmy.blogspot.se/2013/03/projekt-emmys-leanbulk-2013.htm

      Titta gärna in min "efter-deff" etikett så har du en del (mat)nyttiga tips på hur åtminstone jag tänker efter deff för att inte helt tappat formen/kontrollen:
      http://quattrojimmy.blogspot.se/search/label/Efter%20deff

      Radera